Vissa mornar är bara perfekta, som igår morse när jag stannade till vid Hornborgasjön och tog ett par bilder just innan solen steg upp bakom Billingen. Nästan lika många besökare som tranor där :-)
Ibland blir det bra trots att det blir fel. Himlen den höstdagen var knallorange men min telefon ville uppenbarligen annat och gjorde himlen lila och rosa :-)
Jag tycker direkt illa om vintrar men även jag kan se att det är vackert på bilder. Tack och lov är det solsken idag så det gör dagen mer uthärdlig fast längtan efter våren blir egentligen bara värre då 😄
Kommentarer
Skicka en kommentar